sobota, 12 października 2013

Początek

Hei ♥
Jestem Marta mam 14 tat <Prawie> ale nie ważne ;D . Chodze do klasy IIa Gimbazy ;D . Jest to mój 2 blog, a mimo to totalnie nie wiem od czego zacząć ;D
Chyba zacznę od początku . No więc tak pierwszego bloga usunęłam.  Dlaczego ? Bo wiedziały o nim pewne "niepożądane osoby". Takie moje koleżanki ale nie warto się rozpisywać. Na tamtym były przez to tylko 3 posty i 1 spontaniczna decyzje . A mianowicie że usuwam bloga i zakładam drugiego o którym one nie będą wiedziały ;DDD Nom z góry mowie że mój blog może być troszkę chaotyczny ;DDD Po co troszke więcej o mnie ?

Jak mam na imię ? : Marta
Gdzie mieszkam ? : w Polsce a dokładnie centrum ;D
Ile mam lat? : 19 Grudnia 2013r. skończę 14 !
Co lubie? :Lubie przeglądać stronki typu Besty , Komixxy , Bezużyteczna itp. 
Co kocham ? : Czytać !!! Co prawda nałogowo czytam od jakiegoś roku!♥
Co uwielbiam jeść xD ? : OWOCE 
A czego nie lubie jeść ? : hmm. . . Nie przepadam za Kremem czekoladowym ;D Lubie tylko prawdziwą Nutelle
No to o piciu : Nie lubie Coli a uwielbiam kapuczino śmietankowe i kakałko ♥♥♥
Ulubione serie : 
1.Harry Potter J.K. Rowling ♥♥♥
2.Pamiętnik Nastolatki B. Andrzejczuk ♥♥♥
3. Wybrani (niecierpliwe czekam na 3 cz.) C.J. Daugherty ♥♥♥
4.Gone(jestem w trakcie czytania przeczytałam dopier 1 cz. ale i tak juz uwielbiam tę sage) Michael Grant♥♥♥
5.Zmierzch <kiedyś szalałam ale mi przeszło i zeszło na 5                  miejsce ;D>S.Meyer
Ulubione książki: Czytam raczej serie ale lubie Intruza S. Meyer
 
Nie mam pojęcia co mogłabym jeszcze o sobie napisać więc nie pisze ;D




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz