sobota, 19 października 2013

Chora... ;\

Dzień dobry, dobry wieczór . W każdym miejscy na tej planecie coś innego ale w każdym razie cześć ;DDD
Ja krótko mówiąc jestem załamana ;| . Gardło mnie koszmarnie boli, wczoraj nie mogłam mówić ale dzisiaj już lepiej. Weekend, piękna pogoda za oknem jak na tą porę roku, a ja muszę przynajmniej do jutra siedzieć w domu UGH... No peszek jak to u mnie bywa. 

No więc mam zamiar się troszeczkę rozpisać ^^  No to macie coś więcej o mnie : 
1.Rzecz, bez której nie możesz wyjść z domu ?
Zdecydowanie telefon, dziwnie się bez niego czuje.
2.Ulubiony sklep z ciuchami ?
Cropp, House, Butik Reserved, KappAhl, NewLook... No to takie główne .
3.Czy lubisz pływać ?
 - Lubie, na basenie gdzie woda jest przejrzysta bo w jeziorach czy morzu gdy tracę grunt pod nogami to trochę zaczynam panikować ;)
4.Masz jakieś fobie ?
 Okropnie boję się różnych robali i pająków.
5.Pijesz kawę ?
 Czasami z mlekiem obowiązkowo, ale wole cappuccino.
6.Co robiłeś o 24:00 ?
 Spałam ;D
7.Czy w odległości 3 metrów od Ciebie jest coś różowego ?
Tak
8.Często piszesz smsy ?
 Noo... raczej tak .
9.Czytasz książki ?
 TAK. Kocham , kocham , kocham ♥♥♥
10. Masz duży pokój ?
 Taki średni.
11. Kiedy masz urodziny ?
 19 grudzień. Zodiakalny strzelec. 
12. Jakich piosenek słuchasz ?
Tego co wpadnie  w ucho. c;
13. O której chodzisz spać ?
Różnie . Jak musze wstac rano do szkoły to ok 22.30 a jak nie muszę wcześnie wstawać to późno.
14. Malujesz paznokcie ?
 - Tak. Ostatnio głównie odżywką eveline 8w1. Bo tak do szkoły na kolorowo to nie bardzo.
15. Twoje największe marzenie ?
Hmm. Mam dużo marzeń . Ale chyba przede wszystkim to chciałabym mieć autografy i widziec na żywo  jak najwięcej aktorów z Harrego Pottera
16. Co lubisz robić ?
Czytać książki, jeździć na rowerze czy rolkach.
17.Jesteś leniem ?
Taak...
18. Czego sie boisz ?
 Pająków.
19. Umiesz śpiewać ?
 HaHaHaHa nie ;D
 20. Zjadłabyś cytrynę ?
Tak. Jak byłam mało to podobnież jadłam jej dużo i nawet się nie skrzywiłam ;d
21. Facebook vs Twitter ?
 Facebook. .
22. Trzy ulubione strony internetowe ?
Facebook , Blog i Youtube . Trudno mi jest wybrać akurat 3.
23. Ulubiona piosenka ?
Mi się one zmieniają ciągle, i nie jest to jedna tylko parę.
24. Dużo śpisz ?
 OK. 7-8 godzin dziennie . Zdecydowanie za mało. Ale w weekendy nadrabiam ;D
  25. Oglądasz mecze ? Jakie ?
Nie... Jedynie jakie lubie oglądać to piłka nożna politycy vs. TVN xD.  No i jak w szkole są uczniowie vs. nauczyciele . ☺
26. Ulubiony sportowiec ?
 Nie mam raczej ale podziwiam Justyne Kowalczyk ;D
27. Masz jakieś hobby ?
Pisanie bloga, czytanie,
28. Jesteś lubiany w swojej klasie ?
 Zależy przez kogo . Przez niektórych tak a przez niektórych nie.
29.Masz skejpa ?
 Tak mam profil ale na komputerze stacjonarnym trzeba mieć kamerkę i mikrofon, więc nie dzwonie nigdzie. Ale czasem wchodzę na laptopa brata wtedy czasem do kogoś dzwonie ;D
30.Co lubisz pić?
W lato zimne napoje, obojętnie jakie byle zmrożone, no tymbarki z przyjaciółmi oczywiście. Zimą kakao.
31.Ulubiony owoc ?
 Arbuz, truskawka, czereśnie. Ale tak naprawdę to lubię wszystkie owoce. ale czarną porzeczkę i aronie tylko w postaci soku ;d
32. Czego nie lubisz w ludziach ?
Dwulicowości i takiego : "Bo kto to ja nie jestem"
33.Zbierasz coś ?
 Kiedyś zbierałam aniołki. A teraz zbieram kapsle od tymbarka ♥
34. Ilu masz znajomych na facebook`u ?
 Nie zwracałam na to uwagi więc muszę sama sprawdzić . . .  328
35.Lubisz jak robi Ci sie zdjęcia ?
 Ha ha nie nie lubię . A szczególnie jak są one zrobione z zaskoczenia.
36. Masz jakieś przezwisko/ksywę ?
Raczej mówią do mnie po imieniu. Ale w tamtym roku szkolnym gdy przyszłam do gimnazjum chłopaki z 3 klasy gim. mówili na mnie siostra. Teraz poszli do liceum, ale gdy ich czasem widze to tak na mnie mówią. ;3
37.Masz rodzeństwo ?
 Mam młodszego o 3 lata brata.
38.Lubisz chodzić do szkoły ?
Powiem tak. Do szkoły lubię chodzić bo się widzę z przyjaciółmi i wg. Ale nie lubię się uczyć ;D
39. Malujesz się ?
 Tak, ale taki lekki makijaż: fluid, puder i tusz do rzęs.
40. Rozpuszczone czy spięte włosy ?
Rozpuszczone. Ale tak latem przy wielkich upałach to je spinam .
41.Kolor ścian w pokoju ?
Zielone. Ale jak będę miała nowy pokój to myślę nad szarym i czerwonym. No ale zobaczy się jeszcze ;d
42.Co najczęściej oglądasz na yt ?
 Vlogerów, i jakieś śmieszne filmiki czy coś...
 43.Jesteś wolna ?
 Tak, strasznie wolno biegam xD. I tak nie mam chłopaka.
44.Jakie masz teraz włączone strony ?
 KobietaNaj, Blogger, BESTY, Facebook
45.Jaki jest ostatni sms wysłany przez Ciebie?
"ok sie robi"
46.Jakie jest twoje ostatnie połączenie ?
Patryk, mój brat .
47. Jaki kolor masz koszulki na sobie ?
Fioletową
48. Co robiłeś wczoraj o tej godzinie ?
 Czekałam na mamę aż przyjedzie z pracy i pojedzie ze mną do lekarza
49. Najgorszy przedmiot w szkole ?
Biologia i Geografia . Nie wiem które gorsze.
 50. Ile w dzień szkoły zajmuje Ci się wyszykowanie ?
Ok, Półtorej godziny

No to jest 50 pytań o mnie z bloga : TUTAJ
Nie byłam w stanie wymyślić coś sama ;D
No to papapa ^^



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz